Responsabilii unui restaurant din Manchester au postat un mesaj pe Twitter, dupa ce un client a primit o sticla de vin de 4.200 de lire sterline (4800 euro), desi comandase una de 200 de lire sterline.

Publicat:16.05.2019, 15:09

Oficialii Hawksmoor Manchester au precizat ca persoana respectiva comandase un vin Bordeaux, in valoare de 300 de euro, insa, dintr-o greseala a chelnerului, a primit o sticla de Chateau le Pin Pomerol, de la aceeasi crama, in valoare de 4.800 de euro, scrie BBC.

“Clientului care accidental a primit un Chateau le Pin Pomerol, din anul 2001, care costa 4500 de lire sterline, noaptea trecuta - speram ca s-a bucurat de seara petrecuta! Pentru angajatul care accidental a servit-o, fruntea sus! Oamenii mai gresesc uneori, dar noi te iubim oricum”, au scris reprezentantii restaurantului pe Twitter.

Greseala a fost sesizata de unul dintre manageri. Ulterior, responsabilii au postat o noua imagine cu cele doua sticle incurcate.

Postarea de pe Twitter a declansat rapid reactii, multe dintre ele amuzante.

“Trebuie sa mergem rapid la Manchester”, “Pariez ca nu si-au dat seama de diferenta”, sunt cateva dintre comentarii.

Multi dintre cei care au scris au laudat decizia oficialilor de a nu-l concedia pe cel care a comis eroarea.

Sursa: BBC