CNA scoate din dotare arme noi in lupta impotriva coruptiei. De data aceasta, e vorba de niste filmulete cu care oamenii legii spera sa-i convinga pe moldoveni sa nu dea si sa nu ia mita. Investitiile nu sunt deloc mici - intreaga campanie lansata de CNA inghite 80 de mii de dolari donati de europeni.

Publicat:20.09.2017, 12:14

Acesta este unul dintre cele 20 filmulete pe care are de gand sa le lanseze Centrul National Anticoruptie. Asa responsabilii de la CNA vor sa-i convinga pe moldoveni sa nu ia sau sa nu dea mita.

Multi insa spun ca nu se lasa imbatati cu apare rece, iar filmuletele nu sunt decat niste bani aruncati in vant.

“De la ei de sus se incepe coruptia cu ei si trebuie de luptat.”

 
“Cu buta, de ei inalaturat.”    

 
“Dar este o reclama, un fast, fara rezultate, nu cred ca asa de se lupta cu coruptia.”

 
“Da, a fost, cadouri am dat ca o multumire. Daca fiecare va inceta sa mai dea si situatia se va schimba.’’

Pentru cele cateva spoturi, dar si pliante, CNA a cheltuit peste 80 de mii de dolari, bani donati de Guvernul Norvegiei si Programul Natiunilor Unite pentru dezvoltare in Moldova.

Cristina TARNA, DIRECTOR ADJUNCT CNA: “Ar trebuie sa incepem sa gandim din perspectiva suprimatiei legii, interesului public si a statului de drept.”

Potrivit CNA, in ultima perioada a crescut cu 10 la suta numarul denunturilor despre cei care iau mita.