In cazul unor probleme aparute in timpul calatoriei cu avionul, pasagerii vor putea beneficia de asistenta adresandu-se direct la Autoritatea Aeronautica Civila. Guvernul a aprobat modificari la Regulamentul privind compensarea si asistenta pasagerilor in eventualitatea refuzului la imbarcare, anularii sau intarzierii prelungite a zborurilor, scrie Bizlaw.md

Publicat:14.09.2018, 06:42

Documentul prevede transferarea atribuţiilor privind protecţia drepturilor consumatorilor în domeniul transportului aerian de la Agentia pentru Protectia Consumatorilor la Autoritatea Aeronautica Civila.

Autoritaţile susţin ca în acest mod va spori protecţia pasagerilor în raport cu operatorii aerieni, asistenţa fiind oferita nemijlocit de catre instituţia cu funcţii de control si supraveghere în domeniul aviatiei civile.

Amintim ca, regulile şi drepturile pe care le aveţi în calitate de pasager al transportului aerian se conţin în Regulamentului privind compensarea si asistenta pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare si anularii sau întârzierii prelungite a zborurilor.

CITESTE MAI DEPARTE PE BIZLAW.MD