Google+

Postul rusesc „Pervii canal”, retransmis de canalul lui Plahotniuc „Prime TV”, in Moldova, a difuzat un reportaj scandalos despre liderul PD. La canalul „Prime”, materialul a fost inlocuit de un spectacol despre pisici - VIDEO

Postul de televiziune rusesc „Pervi Canal” a prezentat un reportaj scandalos de 8 minute despre liderul PD, Vlad Plahotniuc si „Spalatoria moldoveneasca” in cadrul emisiunii „Omul si Legea”. La televiziunea lui Plahotniuc „Prime TV”, care retransmite postul rusesc, materialul a fost inlocuit cu unul despre pisici, scrie newsmaker.md.

 

In cadrul emisiunii, Plahotniuc este numit „regele compromatului” si „cardinalul gri in Moldova”.

 

De asemenea in reportaj sunt mentionati si posibilii parteneri ai lui Plahotniuc, care sunt bancherul Gorbuntov si Veaceslav Platon, condamnat pentru spalare de bani in proportii deosebit de mari si corupere pasiva.

 


Sursa: PRO TV
Citeste mai multe despre: ,

stiri pe acelasi subiect:

vezi mai multe stiri din Actualitate
    Stirile Pro TV iti recomanda
    Euro
    • Leu moldovenesc
      2.8 lei
    • Euro
      323 eur
    • Dolar S.U.A.
      323 usd
    • Leu romanesc
      323 ron
    • Rubla ruseasca
      4 rub
    • Hrivna ucraineana
      4 uah
    • Leva bulgara
      4 bgn