Departamentul de inspectie a calitatii continua sa dea erori peste erori la Tesla. Cel mai recent exemplu in acest sens il reprezinta un Model 3 nou-nout, cu una dintre portiere... ei bine, tapitata cu materialul gresit.

Publicat:20.08.2018, 07:07

Chiar daca au facut inconjurul lumii, problemele legate de calitatea produselor Tesla nu au fost rezolvate nici pana la momentul de fata. Cea mai recenta patanie a unui client cu un automobil al companiei din Silicon Valley vine, evident, de peste Ocean si aduce in prim plan un Model 3 in valoare totala de 78.000 de dolari, scrie 4tuning.ro.

Achizitonat de nou, sedanul cu o caroserie in cinci portiere si propulsie complet electrica ar fi trebuit sa aiba o serie de elemente interioare imbracate in piele alba. Lucru care s-a si intamplat, de altfel, cu o singura exceptie: usa pasagerului de pe partea dreapta a fost tapitata diferit atat de celelalte, cat si de cerintele clientului.

Si mai intrigant este cum nimeni de la Tesla nu a remarcat aceasta greseala, inacceptabila pana la urma urmei pentru un automobil care a costat aproape 80.000 de dolari. O astfel de eroare nu ar fi trecut niciodata neobservata de catre departamentele de inspectie a calitatii de la companii cu traditie, ca Mercedes.



CITESTE MAI DEPARTE PE 4TUNING.RO