Google+

Nici cel mai bun medicament nu-l va ajuta pe pacient, daca el refuza sa-l administreze

Citatul este actual chiar si in asemenea domeniu, ca achizitii electronice…. Pentru prima perioada de lucru a platformei electronice yptender.md s-au depistat doua motive de baza din cauza carora unele companii nu sunt entuziasmate de ideea crearii tenderelor electronice prin Platforme.

 

Primul motiv: compania deja colaborează cu furnizorii ”săi” şi nu are nevoie de tendere. 

 

Al doilea motiv: de ce trebuie să ne gândim la crearea tenderului, să răspundem la întrebările participanţilor, să urmărim licitaţia şi în fine să decidem soarta câştigătorului, dacă putem să delegăm sarcina „căutării furnizorilor” colaboratorilor companiei

 

Convingător? Apoi, lăsaţi faptele bazate exclusiv pe experienţa Platformei yptender.md să devină "medicament".

 

1. Organizaţia a anunţat un tender pentru servicii de întreţinere a echipamentului de birou şi a fost gata să plătească 68 mii lei. În rezultatul licitaţiei costul iniţial a fost micşorat până la 23 mii lei. Economia bugetului şi parteneri noi – două avantaje imediate.

 

2. Despre fiecare tender anunţat managerii Platformei informează de la 20 până la 150 de furnizori potenţiali şi această analiză-marketing se prezintă achizitorului la finisarea licitaţiei.  Anume managerii lucrează cu furnizorii şi îi ajută în depunerea corectă a ofertelor. O analiză bună a pieţei şi o economie de timp pentru achizitor, nu-i aşa?

 

3. La moment, la tendere au participat mai mult de 100 furnizori, dintre care 60% repetat. Deci, iarăşi, o asemenea abordare este avantajoasă…

 

4. «Dimensiunea nu contează»: toţi participanţii au aceleaşi drepturi, indiferent de popularitatea companiei. Contează numai oferta de preţ şi specificaţia întocmită corect. Denumirea companiilor participante poate fi vizualizată numai după finisarea licitaţiei.

 

Apropo, despre specificaţii. Există cazuri, când tenderele nu au avut loc, deoarece achizitorul a întocmit incorect specificaţia, respectiv furnizorii potenţiali n-au înţeles condiţiile achiziţiei şi au depus oferta incorectă.

Aceasta nu este o problemă, acestea sunt momente de lucru, caracteristice perioadei de formare a unui nou sistem de achiziţii, atunci când totul se învaţă - atât Platforma, cât şi achizitorii şi furnizorii. Pentru instruirea efectivă există o echipă de manageri, care sunt mereu gata să ofere consultanţă ambelor părţi.

 

Rezumând: medicamentul este, important este să-l administrezi corect.

 

*Acest articol este un produs comercial


Sursa: PRO TV
Citeste mai multe despre: ,

stiri pe acelasi subiect:

vezi mai multe stiri din Financiar

s-a intamplat acum 1 an:

    Euro
    • Leu moldovenesc
      2.8 lei
    • Euro
      323 eur
    • Dolar S.U.A.
      323 usd
    • Leu romanesc
      323 ron
    • Rubla ruseasca
      4 rub
    • Hrivna ucraineana
      4 uah
    • Leva bulgara
      4 bgn