Google+

Ce se intampla cu masinile diesel. Va fi disponibil din 2020

Sistem de evacuare care reduce emisiile de gaze, de la Bosch. Robert Bosch GmbH a anuntat ca inginerii sai au dezvoltat un nou sistem de evacuare la motoarele diesel, care va fi disponibil din 2020, si va reduce emisiile mult sub limita legala, ajutandu-i pe producatorii auto sa evite potentialele interdictii din Europa ce ameninta aceasta industrie, potrivit Bloomberg.

 

“Această inovaţie oferă oportunitatea de a muta dezbaterea privind motoarele diesel într-un nou teritoriu şi, sperăm, să o încheie”, a afirmat directorul general Bosch, Volkmar Denner, la o conferinţă de presă la Stuttgart, citat de capital.ro

 

Cel mai mare furnizor de tehnologie în domeniul motoarelor diesel, printre ai cărui clienţi se află toţi marii producători auto globali, de la Volkswagen AG la General Motors şi Fiat Chrysler NV, îşi intensifică lupa împotriva declinului cotei de piaţă a automobilelor diesel, care a început în 2015, odată cu Dieselgate. Vezi care sunt care sunt pagubele în cazul Dieselgate. Suma calculată de specialişti este una foarte mare.

 

În timp ce mii de locuri de muncă depind de tehnologie în domeniul motoarelor diesel, clienţii preferă din ce în ce mai mult maşinile pe benzină. Chiar se oferă stimulente financiare pentru renunţarea la maşinile diesel.

 

Mai mult, unele oraşe europene, cum ar fi Paris şi Londra, iau în considerare interzicerea automobilelor diesel pentru reducerea poluării. Maşinile diesel pot fi interzise şi în oraşele din Germania,

 

De altfel, CE ar putea impune României şi altor 8 ţări limite privind circulaţia maşinilor diesel în oraşele mari.

 

Dar… ce s-ar întâmpla dacă ar fi interzise maşinile diesel în Bucureşti?

 

Producătorii auto se bazau pe motoarele diesel pentru a îndeplini limita legală privind emisiile de dioxid de carbon, care au o contribuţie importantă la încălzirea globală. Dar, pe măsură ce emit mai puţin CO2 decât motoarele pe benzină, motoarele diesel generează oxid de azot, care de asemenea afectează calitatea aerului în special în marile oraşe.

 

Noul proces anunţat de Bosch vizează optimizarea modului de gestionare a temperaturii gazelor de eşapament, reducerea emisiilor de oxid de azot la o zecime din limita legală permisă şi nu necesită un nou echipament, a explicat Denner. Sistemul menţine un nivel stabil al emisiilor chiar la temperaturi scăzute, a adăugat oficialul Bosch.

 

Compania este anchetată în scandalul Dieselgate, dar Denner a reafirmat că Bosch cooperează pe deplin cu autorităţile. Mai nou, Volkswagen îşi modifică sigla, în 2019. Germanii vor, astfel, să-şi refacă imaginea afectată de Dieselgate.

 

Un fost director Volkswagen a fost condamnat la şapte ani de închisoare, în scandalul Dieselgate.

 

Cu toate acestea, Românii au cumpărat ca pâinea caldă SUV-ul Volkswagen Touareg. Au fost comenzi online de 5 milioane euro, în doar 4 săptămâni.

 

Mercedes ar fi trişat la testele de poluare cu ajutorul unui soft, la fel ca Volkswagen.

În România, la Blaj, Bosch a inaugurat în 2007 două unităţi de producţie pentru tehnică liniară şi o unitate de producţie în domeniul auto. În 2014, a fost inaugurat şi un centru de dezvoltare şi cercetare pentru tehnologia auto.

 

La Blaj, compania are 1.200 de angajaţi, la care se vor adăuga alţi 300, iar până în 2020 firma doreşte să ajungă la 2.000 de salariaţi. Pe plan global, Bosch are peste 300.000 de angajaţi şi 350 de filiale în mai mult de 50 de ţări.


Sursa: PRO TV
Citeste mai multe despre: ,

stiri pe acelasi subiect:

vezi mai multe stiri din Stiinta

s-a intamplat acum 1 an:

    Stirile Pro TV iti recomanda
    Euro
    • Leu moldovenesc
      2.8 lei
    • Euro
      323 eur
    • Dolar S.U.A.
      323 usd
    • Leu romanesc
      323 ron
    • Rubla ruseasca
      4 rub
    • Hrivna ucraineana
      4 uah
    • Leva bulgara
      4 bgn