Soferii care se deplaseaza pe podul de pe strada Ismail vor avea mai putin spatiu pentru circulatie. Incepand cu saptamana viitoare, una dintre benzi va fi ingustata. Autoritatile spun ca acest lucru se face pentru a putea fi intariti pilonii care sustin podul. Desi constructia are nevoie de reparatie integrala, responsabilii afirma ca se limiteaza la asta pentru ca nu sunt bani.

Publicat:06.10.2019, 18:37

Podul de pe strada Ismail, pe care se circula intens, este plin de fisuri, iar portiuni din balustrada pur si simplu lipsesc. 

Daniela FOCSA, REPORTER PRO TV: Pietonii isi pun viata in pericol cand traverseaza pe aceasta partea a podului, gauri sunt multe. De exemplu, in aceasta din fata mea iti poate aluneca piciorul si trebuie sa ai mare grija cand o pasesti." 

Aspectul podului ii sperie pe trecatori. Chiar si asa, oamenii spun ca merg pe acolo pentru ca nu au incotro.

„Foarte rau, nu are cine face. Da, da, pasim."

Ajuns intr-un asemenea hal, autoritatile afirma ca au gasit solutii... doar pe jumatate. De saptamana viitoare, muncitorii vor ingusta prima banda si vor instala deliniatoare de-a lungul podului. 

Adrian BOLDURESCU, SEFUL DIRECTIEI TRANSPORT SI CAI DE COMUNICATIE: „Nu vom mai avea 4,75 pana la 3,90. Pentru a stopa degradarea primii grili. Suntem nevoiti s-o facem pentru a prelungi durata de viata a podului." 

Totodata, va fi impusa o noua regula pentru vehiculele de mare tonaj.

Adrian BOLDURESCU, SEFUL DIRECTIEI TRANSPORT SI CAI DE COMUNICATIE: „Interdictia care se va impune, ca intre masinele mari sa fie o distanta de 20 de centimetri si viteza de 40 la ora.”

Adrian Boldureacu afirma ca pericol de prabusire a podului nu exista, desi recunoaste ca acesta necesita reparatie urgenta. Pentru lucrari, insa, nu se ajung bani.

Adrian BOLDURESCU, SEFUL DIRECTIEI TRANSPORT SI CAI DE COMUNICATIE: „Capacitatea podului este ok. Unica problema o poarta grinzile marginale, acolo unde au fost trotuarele nu au fost exploatate in timp, au nimerit apa a degradat." 

Si podul de pe strada Mihai Viteazu trebuie sa fie reparat in cel mai scurt timp. Insa deocamdata lucrari se fac doar la proiect, care este gata in proportie de 90 la suta. 

Pentru implementarea acestuia este nevoie de 50 de milioane de lei, bani pe care primaria trebuie sa-i gaseasca.