Google+

Accidentul in care a fost implicat Dodon nu a fost provocat intentionat, asa cum sugera socialistul Vlad Batrincea. Seful interimar al SPPS sustine ca in momentul impactului camionul avea 60 de km pe ora - VIDEO

Accidentul in care a fost implicat Dodon nu a fost provocat intentionat, asa cum sugera socialistul Vlad Batrincea. Seful interimar al SPPS sustine ca in momentul impactului camionul avea 60 de km pe ora - VIDEO
Embed:

Accidentul in care a fost implicat presedintele Igor Dodon nu a fost provocat intentionat, asa cum sugera socialistul Vlad Batrincea. O spune seful interimar al Serviciului de Protectie si Paza de Stat. Anatolie Golea sustine ca in momentul impactului camionul avea 60 de kilometri pe ora, iar coloana prezidentiala se deplasa regulamentar.

 

Astazi, la trei zile dupa impact, conducerea Serviciului de Protectie si Paza de Stat a venit sa respinga ipoteza unei tentative de asasinat, lansata de un deputat socialist.

 

Anatolie GOLEA, ŞEF INTERIMAR SPPS: "Excludem 100% versiunea unui atentat asupra presedintelui. S-a facut o analiza la aceasta versiune si in urma analizei s-a stabilit ca a fost un accident.

 

Conducerea SPPS afirma ca deplasarea presedintelui a aparut spontan si nu poate fi vorba de o incercare de asasinat, care in mod normal, trebuie pregatita minutios.

 

Printre altele, se vorbeste despre faptul ca impactul a fost provocat nu doar de carosabilul umed, dar si de vizibilitatea redusa, de vreme ce accidentul s-a produs in panta.

 

Anatolie GOLEA, ŞEF INTERIMAR SPPS:Soferul camionetei, din cauza ca era traseul ud si masina de mare tonaj, nu a adaptat viteza automobilului bine si avea sa intre in coliziune cu automobilul din fata. Ca sa evite aceasta coleziune a intors volanul in stanga si a intrat in coleziune cu automobilul principal din cortegiu, unde se afla presedintele.”

 

Am incercat sa aflam si opinia unui instructor auto, cu o experienta in sofat de 40 de ani. Andrei Panfil a luat in considerare mai multi factori, inclusiv vehiculele care, potrivit imaginilor de pe camera de bord, pareau sa fi stationat pe dreapta. Asadar, pentru a evita impactul cu microbuzul din fata sa, soferul camionetei a incercat sa il ocoleasca - pe stanga.

 

Instructorul auto considera ca aceasta ar fi cea mai plauzibila versiune.

 

Andrei PANFIL, DIRECTOR SCOALA AUTO:Acolo nu este intersectie ca sa fi avut intentia de a vira la stanga si nu a fost motiv sa intentioneze o manerva de intoarcere.”

 

 Din cauza franarii bruste, furgoneta a derapat.

 

Andrei PANFIL, DIRECTOR SCOALA AUTO: "In genere cand se franeaza, atunci derapeaza din spate ca are loc efectul de repartizare mase automobilului.”

 

 Pentru ca era un drum in afara localitatilor, conducatorul camionetei avea voie sa mearga cu cel mult 70 de km pe ora. SPPS sustine ca in momentul impactului, vitezometrul furgonului indica 60 de km pe ora, iar coloana oficiala se deplasa regulamentar, ceea ce ar trebui sa insemne cel mult 90 de kilemtri pe ora.

 

Maia Sandu sustine insa ca angajatii SPPS ar fi depasit viteza admisa.

 

Maia SANDU, LIDER PARTIDUL “ACTIUNE SI SOLIDARITATE”:Trebuie sa respectam limita de viteza, inclusiv cei care se cred ca au obtinut mandatul de la Dumnezeu, sa nu puna in pericol viata oamenilor.”

 

 Accidentul a avut loc duminica dimineata pe soseaua Chisinau-Calarasi.


Sursa: PRO TV
Citeste mai multe despre: ,

stiri pe acelasi subiect:

vezi mai multe stiri din Actualitate
    Euro
    • Leu moldovenesc
      2.8 lei
    • Euro
      323 eur
    • Dolar S.U.A.
      323 usd
    • Leu romanesc
      323 ron
    • Rubla ruseasca
      4 rub
    • Hrivna ucraineana
      4 uah
    • Leva bulgara
      4 bgn