Ieri pe ruta, azi pe burta. Troleibuzul nou, care ieri a fost lansat cu mare fast, nu a apucat sa circule foarte mult. Astazi dimineata acesta era in parc fara roti. Mecanicii spun ca era nevoie de o revizie tehnica si dau vina pe drumurile proaste din capitala. Sefa Parcului a declarat ca de fapt troleibuzul a fost scos pe ruta mai devreme decat se preconizase si nu fusese testat.
Ieri circula falnic pe strazi, iar astazi a ramas fara roti. Troleibuzul de ultima generatie a fost dus la reparatie la nici o zi dupa ce a fost pus pe ruta.
Serghei BABII, MECANIC SEF: “Nu s-a intamplat nimic, efectuam desrevirea tehnica numarul doi. Acolo intra demontareaa anvelopelor, verificarea sistemului de franare. Pana a-l da in exploatare, troleibuzul se face deservirea numarul doi. Pai inainte de a fi dat in exploatare se face rodajul, revizia tehnica.“
Sefa Parcului de Troleibuze sustine ca de fapt ieri vehicolul a fost scos pe ruta pentru a fi aratat publicului, dar nu trebuia sa circule.
SEF PARCUL NUMARUL 1: “Ieri el nu trebuia sa fie pe ruta, ieri a iesit doar pentru prezentare.”
Potrivit mecanicilor, imediat dupa revizia tehnica, troleibuzul va fi pus pe ruta. Acesta este cu 7 centimetri mai ingust decat celelalte, insa in el incap mai multi pasageri in picioare, maxim 75 de oameni. Cabina soferului este dotata cu scaun moale, aer conditionat, iar tot sistemul de conducere este computerizat. In salonul troleibuzului, insa, nu exista aer conditionat, ci doar sistem de ventilare. Vehiculul produs in Balarus a costat mai mult decat celelalte troleibuze, in total 165 de mii de euro, si a fost asamblat la Chisinau. Insa daca autoritatile vor procura mai multe troleibuze, acestea vor costa peste 220 de mii de euro.