Compania Metro Cash & Carry Moldova, cea mai mare retea de vanzare en-gros din Moldova, a lansat franciza "ODIDO". Program ce transforma magazinele de cartier, afectate de concurenta supermaketurilor, intr-o afacere de succes. Metro Moldova ofera magazinelor mici consultanta necesara, suportul logistic dar si posibilitatea de a-si dezvolta afacerea in cadrul unui brand international de succes.


La momentul actual, reteau ODIDO in Moldova cuprinde 14 magazine situate in intreaga tara. In urmatorii ani, Metro estimeaza ca  numarul afacerilor sa creasca la 300 de magazine.

Micii antreprenori care au intrat in reteau ODIDO spun ca acest proiect le-a oferit sansa sa-si dezvolte afacerile, iar rezultatul schimbarilor nu s-a lasat asteptat.


Franciza oferita de Metro a fost initiata in anul 2010. Cea mai mare retea, cu peste 1500 de magazine, a fost devoltata in Polonia,sub brandul "ODIDO".

Proiectul se bucura de succes si in alte tari est-europene, printre care Bulgaria, Romania si Ucraina.