Retailerul electroIT DOMO starteaza in Republica Moldova, pe data de 3 februarie, cu un nou concept de magazin online www.domo.md.
Compania isi propune sa devina principalul instrument de cumparaturi online din Republica Moldova - www.domo.md, prin calitatea si diversitatea continutului si sa reprezinte prima alegere a vizitatorilor in materie de electrocasnice si IT&C din mediul online.
”Deschiderea proiectului DOMO in Republica Moldova sustine angajamentul nostru de a fi aproape de consumatori, devenind parte din stilul lor de viata si aducandu-le tehnologia care le face fiecare zi mai frumoasa si mai usoara. Ne propunem sa oferim o experienta unica de cumparare, intr-un mod dinamic si modern.”, declara Iulian-Constantin Savin, CEO DOMO Moldova.
”Avem planuri mari si proiecte grandioase pentru Moldova, acest magazin este doar primul pas. Nu deschidem toate cartile in prima instanta, dar urmeaza un proiect absolut revolutionar pentru acest segment de piata” mentioneaza Sergiu Brinza – Head of Marketing & Sales DOMO Moldova.
Este creata si o platforma care are rolul de a identifica tinerii cu potential de lider si cu abilitati in zona de business si de a-i dezvolta pentru a prelua pozitii de Management in cadrul grupului. De asemenea, ea va dezvolta proiecte si campanii media pentru promovarea brandului si pentru facilitarea comunicarii dintre companie si consumator.
DOMO isi propune sa devina cea mai competitiva companie de retail din Republica Moldova, oferind clientilor consiliere si suport de care au nevoie si de asemenea pot beneficia de serviciile de garantie extinsa, livrare, retur in 30 de zile, precum si vanzare in rate.
Pe data de 3 februarie, de la ora 10:00, magazinul online DOMO va astepta clientii cu numeroase oferte speciale, fiind accesibil in fiecare zi, 24/24.