Moldoveanul cu cetatenie romana, care se afla printre cele 37 de victime ale tragediei de la Genova, unde o portiune dintr-un viaduct s-a prabusit cu tot cu masini, lucra sofer de TIR si a lasat in urma sotia cu 3 copii minori.

Ultimul update: 15.08.2018, 13:16 Publicat:15.08.2018, 11:04

Potrivit nasului victimei, barbatul avea 44 de ani si era original din satul Taraclia, raionul Causeni. Acesta muncea sofer de TIR la o companie din Franta.

Tot potrivit nasului sau de cununie, in momentul in care s-a prabusit de pe pod, victima se afla la volanul camionului, fiind singur in masina. 

In imaginile de mai jos pot fi vazute camioanele care au fost zdrobite dupa ce au cazut de pe pod:

Agerpres

Familia barbatului a aflat in aceasta dimineata despre tragedie. Nasul de cununie spune ca victima a lasat in urma trei copii minori. 



Informatia despre moldoveanul care a decedat in urma prabusirii podului din Italia a fost facuta publica de Ministerul de Externe de la Chisinau. 12 persoane sunt inca date disparute.

O portiune de aproximativ 80 de metri dintr-un viaduct al strazii A10, care trece peste o cale ferata si peste raul Polcevera, s-a prabusit in timpul unei furtuni violente cu fulgere, tunete si grindina.

In jur de 30 de masini mici si cinci camioane au cazut in gol de la aproape 50 de metri inaltime. Podul a strivit si doua depozite. Au fost mobilizati 300 de pompieri si 400 de politisti. Operatiunea de salvare s-a dovedit a fi extrem de dificila din cauza ploii si a mormanului instabil de bucati de beton si fiare.

Ministrul italian de interne a promis ca vinovatii vor fi trasi la raspundere pentru tragedie. Iar un vinovat indirect ar fi Uniunea Europeana si constrangerile bugetare impuse Italiei. Podul Morandi, cunoscut si ca Podul Brooklyn al Genovei, este de regula intens circulat.

Prabusirea s-a produs cu putin timp inainte de ora pranzului, pe timp de furtuna, iar unii martori au afirmat ca s-a fisurat dupa ce a fost lovit de fulger, informatie ce nu a fost inca confirmata de seful agentiei italiene pentru protectia civila.

Acum doi ani, un profesor de inginerie de la universitatea Genova, a spus despre acest pod ca este un esec al ingineriei cu foarte mari costuri de intretinere. Podul Morandi, construit in 1960, este situat in zona industriala de la marginea orasului Genova.

In 2016 au avut loc lucrari de consolidare a viaductului. Noi lucrari de reparatie care vizeaza fundatia, erau in desfasurare cand a cedat. Compania care opera autostrada insista ca podul nu prezenta nici un risc si era monitorizat in permanenta.