Chisinau, 27 noiembrie 2019 - Craciunul vine anul acesta la Kaufland in atmosfera fantastica din Star Wars. Cu mottoul: „Craciunul, mai bun ca niciodata”, Kaufland lanseaza o campanie promotionala dedicata sarbatorilor de iarna intr-o tematica inspirata din celebra serie de filme a lui George Lucas, care a cucerit inimile a milioane de fani de-a lungul timpului.

Pentru a marca noul film „Star Wars: Skywalker - Ascensiunea“, care va rula in cinematografe incepand cu 19 decembrie 2019, Kaufland incepe colaborarea cu Disney si aduce pentru fanii seriei o multime de surprize, printre care cartonase colectionabile cu personajele preferate, o aplicatie, disponibila in Google Play si App Store, si o colectie inedita de articole din lumea Star Wars, de la tricouri, pana la cani si jucarii.

Incepand cu data de 27 noiembrie, clientii Kaufland pot colectiona cele 48 de cartonase cu personaje din episoadele I – IX ale indragitei serii Star Wars. Fiecare dintre acestea se regaseste si intr-o varianta holografica.

„In viata noastra, ne ciocnim cu multe provocari, care ne pun in fata unor alegeri complicate, dar care ne si ofera sansa sa alegem mereu partea binelui. Anul acesta ne-am propus sa aducem la Kaufland spiritul Craciunului si al Star Wars, intr-o poveste cu si despre puterea de a darui si a face, schimband in acest fel lumea din jur“, a declarat Cristina Arama, PR Manager Kaufland Moldova.

Pentru a invata sa stapaneasca Forta, clientii se pot antrena folosind aplicatia K Master si pot parcurge chiar in magazine un drum al dezvoltarii, pentru a deveni Maestru Jedi. Cu probe, provocari captivante, experiente de realitate augmentata si realitate virtuala, aplicatia ofera o experienta complexa. Aceasta poate fi descarcata din App Store sau Google Play.

Mecanismul campaniei promotionale „Colectioneaza intreaga lume Star Wars”

La fiecare 200 de lei cheltuiti in magazin, clientii primesc automat un plic de culoare albastra cu doua cartonase din seria Star Wars, care pot fi obtinute si la achizitionarea anumitor produse asociate campaniei, semnalizate in revista saptamanala Kaufland si la raft. Cartonasele din campania de tip colectie sunt disponibile si in plicuri de culoare gri si pot fi cumparate la pretul de 8 lei/set. Acestea pot fi adunate intr-un album special la pretul de 39,90 lei. 

Albumul contine 48 de spatii pentru cartonase si 4 etape de invatare pentru cei care vor sa stie cum sa foloseasca Forta, constand in exercitii si informatii utile pentru parcurgerea intregului traseu de la novice la initiat.

De asemenea, in magazinele Kaufland va exista un spatiu special destinat tuturor produselor incluse in campanie, unde clientii vor putea gasi si ochelarii VR la pretul de 39,90 lei, dedicati aplicatiei K Master.

Kaufland lanseaza in Republica Moldova si prima colectia de haine inspirate din Star Wars, disponibila exclusiv in magazinele sale

In magazinele Kaufland din Moldova va fi disponibila prima serie de articole vestimentare pentru femei, barbati si copii, special conceputa cu ocazia campaniei Star Wars, ce include haine de zi si de noapte cu modele inspirate din noul film. Toate articolele sunt fabricate din bumbac organic, iar ambalajele sunt facute din materiale sustenabile. 

Despre spotul TV creat de Kaufland si Disney

Cu ocazia campaniei, Kaufland si Disney au dezvoltat si un spot TV, ce imbina povestea Kaufland de Craciun cu lupta dintre bine si rau omniprezenta in saga Star Wars. Acesta poate fi vizionat pe canalul Youtube al companiei: www.kaufland.md/spot-craciun

Descopera universul Star Wars la Kaufland

Vino si descopera personajele tale preferate din Star Wars. Ti-am pregatit tombole cu premii galactice si multe alte surprize! 

Te asteptam pe data de 11 decembrie, la ora 18:00, la magazinul Kaufland din sectorul Botanica, bulevardul Decebal, nr. 99/2. 

Despre Kaufland 

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine si peste 132.000 de angajati in 8 tari. Programele de responsabilitate sociala reprezinta o componenta cheie in strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfasurate in parteneriat cu asociatii nonguvernamentale regionale sau nationale si urmarim implementarea de programe sociale complexe ce se adreseaza unor grupuri mari de beneficiari. Pe langa educatie si sanatate, sprijinim proiectele dedicate protectiei mediului inconjurator si pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viata sanatos prin intermediul activitatilor sportive si adoptarea unei nutritii echilibrate. Informatii suplimentare pot fi accesate pe www.kaufland.md.

*Acest articol este un produs comercial