Uneori, un simplu ”mi-e dor” spus persoanei dragi poate starni cele mai puternice emotii. Asta demonstreaza un nou spot video aparut pe paginile de socializare ale brandului de vinuri DOR, care, in ajun de Paste, au rugat 100 de oameni sa sune pe cineva drag pentru a spune ”Mi-e dor de tine”. 

Publicat:30.04.2021, 15:45

Dintre participantii la experiment, un numar semnificativ si-au sunat parintii, cativa - copii si nepotii, iar altii - cumatrii, nasii sau colegii de serviciu. Emotiile au fost diverse pentru fiecare in parte. De la zambete si veselie, pana la lacrimi si emotii puternice. 

Mesajul a fost si mai emotionant pentru participantii ale caror persoane dragi se aflau peste hotare. 

Intrebati cu ce sinonime ar asocia cuvantul DOR, raspunsurile au fost variate: de la primavara, munti pe piele si dragoste nemarginita, pana la raspunsuri ce s-au redus doar la lacrimi de fericire. 

DOR este un brand de vinuri autohton al vinariei Bostavan, promotor al valorilor nationale si medaliat in cadrul celor mai prestigioase concursuri internationale de vinuri, precum: Decanter Asia Wine Awards, Decanter World Wine Awards, International Wine Contest Bucharest, International Wine & Spirit Competition, Challenge International du Vin si altele. Vinaria Bostavan, la randul sau, este unul dintre liderii industriei viti-vinicole si unul dintre cei mai cunoscuti exportatori din Republica Moldova. Avand piete de desfacere in peste 25 de tari precum Romania, Polonia, Cehia, Ucraina, Rusia, Statele Unite, China, Coreea, Japonia si multe altele, fiind lider de export in Europa Centrala si de Est. 

FB: https://www.facebook.com/DORWines/?ref=page_internal 

Instagram: https://www.instagram.com/dor_wines/

http://bostavan.md/en/shop/

Preview images:  https://we.tl/t-EIvNdLrPQI

*Acest articol este un produs comercial.