Într-un singur loc, sub aceeași temă, s-au reunit cei mai influenți antreprenori și lideri de marketing din țară.

Conferința LoveMark a adus împreună voci puternice, idei îndrăznețe și experiențe reale despre cum se construiește, în timp, un brand cu suflet.


FENOMENUL PORT MALL a stârnit curiozitate tehnică: cum a reușit să se poziționeze, în mai puțin de doi ani, printre cele mai sonore și îndrăgite branduri din țară?
Tatiana Golea – Cofondator PORT MALL
Noi am reușit să creăm un loc aparte – nu doar un simplu spațiu comercial. Am format o comunitate de parteneri, nu doar un grup de chiriași. Am adus distracția și shopping-ul într-un singur loc și le-am transformat pe ambele în experiențe memorabile.


Cu o energie aparte și o prezență puternică, cofondatoarea PORT MALL a vorbit nu doar despre succesul unui brand, ci și despre puterea unei comunități crescute pe baza unui sistem solid de parteneriate durabile, construite pe încredere și principii etice.


Eugen Boico – Director General NRG/Publicis Moldova, partener de naming
În cazul echipei PORTMALL, avantajul competitiv imposibil de egalat este chiar echipa sa propulsivă – începând cu fondatorii și continuând cu toți membrii ei.
Mihaela Atamanenco – Cards Marketing Manager Moldindconbank, partener „PORT COPILĂRIE ”, „PORT DRIVE DE SHOPPING”
A fost o plăcere să colaborăm cu PORTMALL. Ne-am îndrăgostit de empatia lor, de puterea brandului și de calitatea comunicării. Iubirea față de un brand este, cu siguranță, iubirea față de oamenii care îl reprezintă.
Denis Bumacov – Director Comercial Sandra Ice Cream, partener „PORT COPILĂRIE ”, „PORT DRIVE DE SHOPPING”
Parteneriatul cu PORTMALL a fost, probabil, cea mai bună colaborare de până acum. El ne-a ajutat să lansăm produsul Moments Dubai, iar PORTMALL a reușit să trezească un interes extraordinar de mare în jurul acestuia. Credem că acest tip de parteneriate este de bun augur.
Anatol Golea – Fondator PORT MALL
Iubirea față de brand se construiește prin iubirea brandului față de consumatori. Dacă semeni iubire, vei culege iubire.
*Acest articol este un produs comercial