METRO Moldova este recunoscută ca una dintre cele mai bune companii din Republica Moldova în ceea ce privește mediul de lucru, ocupând un loc de top în clasamentul „Employer Brand Perception Survey 2024”.
Această realizare subliniază angajamentul constant al companiei de a oferi un mediu de lucru motivant și sănătos, sprijinit pe strategii de resurse umane solide, un leadership autentic și o cultură organizațională care pune accent pe respect, colaborare și dezvoltare continuă, oferind, totodată, oportunități de carieră internaționale la nivel de grup.
„Această distincție reflectă angajamentul nostru continuu de a crea un mediu de lucru excepțional pentru angajații METRO Moldova. Fiecare membru al echipei joacă un rol esențial în îmbunătățirea continuă a companiei și a culturii organizaționale. Suntem dedicați să sprijinim dezvoltarea profesională a angajaților noștri și să integrăm talentele tinere, cu scopul de a asigura creșterea și succesul pe termen lung al companiei”, a declarat Serghei Martinov, Director General METRO Moldova.
METRO Moldova își recompensează angajații cu pachete salariale competitive, care includ beneficii precum tichete de masă, vouchere de fidelitate pentru vechimea în companie, asigurări medicale, compensații pentru activitățile sportive, reduceri la achizițiile efectuate în cadrul METRO și programe de recunoaștere a performanței.
De asemenea, compania pune un accent deosebit pe dezvoltarea continuă a profesionalismului angajaților săi, oferind acces la o gamă variată de programe de învățare și dezvoltare. Platforma internă MPower facilitează accesul la resurse educaționale online, materiale informative și evaluări personalizate de performanță, sprijinind astfel evoluția fiecărui angajat.
Studiul Employer Brand Perception Survey se bazează pe o evaluare riguroasă a mai multor domenii cheie, cum ar fi condițiile de lucru, salariile și beneficiile, oportunitățile de dezvoltare și perspectivele de creștere, resursele disponibile, colaborarea și calitatea relațiilor din companie. În acest an, 58 de companii din diverse sectoare, inclusiv IT, distribuție și vânzări, telecomunicații, financiar și servicii, au participat la acest studiu, iar METRO Moldova a obținut locul 4, subliniind angajamentul său remarcabil față de un mediu de lucru excelent.
Despre METRO Moldova, parte a grupului METRO
METRO este unul dintre liderii internaționali în domeniul vânzărilor en-gros, cu un sortiment de produse alimentare și nealimentare, dedicate clienților din industria HoReCa și a revânzătorilor. La nivel global, METRO servește peste 17 milioane de clienți, care pot alege din mixul de canale de vânzare (magazin, livrare, comerț online).
METRO susține creșterea întreprinzătorilor cu soluții digitale și contribuie astfel la diversitatea culturală din comerțul en-gros și sectorul ospitalier. Sustenabilitatea este un pilon al afacerii METRO, compania fiind apreciată de către Indicele Sustenabilității Dow Jones, FTSE4Good, MSCI și CDP.
METRO operează în peste 30 de țări, rețeaua de magazine numărând un total de 624 de magazine în 21 de țări, dintre care 524 oferă servicii de livrare în afara magazinului și 89 locații fiind depozite dedicate. În 12 țări, METRO desfășoară doar activitatea de livrare prin companiile sale de distribuție alimentară (Food Service Distribution).
În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având peste 600 de angajați, trei magazine și peste 20.000 de articole în fiecare magazin.
Pentru mai multe informații, vizitați www.metro.md
*Acest articol este un produs comercial