Este concluzia Agentiei pentru Protectia Concurentei, care sustine ca furnizorul trebuie mai intai sa preintampine consumatorii, si apoi sa ii lase fara lumina. De asemenea, Agentia a cerut companiei Union Fenosa sa prelungeasca de la 10 pana la 30 de zile termenul de achitare a facturii dupa data limita.
Agentia spune ca deseori consumatorii sunt deconectati de la lumina din cauza unor probleme tehnice si nu a datoriilor. ANPC solicita Union Fenosa sa modifice procedura de deconectare si sa prelungeasca de la 10 pana la 30 de zile termenul de achitare a facturii de la data limita. Abia dupa asta sa trimita aviz pentru deconectare.
De cealalta parte, Union Fenosa sustine ca deconecteaza datornicii in conformitate cu regulamentul aprobat de catre Agentia pentru Reglementare in Energetica. Furnizorul de energie a anuntat, printr-un comunicat de presa, ca prin declaratiile de astazi Agentia pentru protectia concurentei i-a prejudiciat imaginea si ca va depune o cerere in instanta pentru calomnie.