Cand Justin Ross i-a aratat prima data lui Keith Caggiano planul sau de afaceri, in 2005, acesta a crezut ca glumeste. Inspirat de iubita lui brazilianca, Ross, fost manager al unui fond de hedging in New York, voia sa puna bazele unei afaceri cu"¦ jucarii sexuale, scrie Bloomberg.

Intr-un final, Ross a reusit sa-l convinga pe Caggiano, un antreprenor pe care il cunoscuse prin intermediul unui prieten comun, sa-si incerce norocul cu el, asa ca cei doi au investit initial 120.000 de dolari, o parte din bani fiind economiile personale, iar o parte imprumutati de la parintii lui Ross.
 
Astazi, compania Torrance din California are 20 de angajati, importa majoritatea produselor din China si este foarte profitabila. Ross estimeaza venituri de 15 milioane de dolari in acest an, majoritatea provenite din vanzarea catre retaileri de produse pentru adulti si din vanzari online.
 
Noutatea cu care vine brandul “Screaming O” este aceea ca isi vinde produsele si prin intermediul canalelor clasice de retail, nu numai prin cele de nisa. De exemplu, in 2009, lantul farmaceutic Walgreens a semnat un acord cu“Screaming O” pentru vanzarea produselor sale in 7.000 de farmacii.
 
De asemenea, produsele lor, cu ambalaje explicite, se vand prin intermediul Amazon.com, Drugstore.com si RiteAid.com, precum si in magazine din 27 de tari.

Suntem la granita. Vrem sa fim recunoscuti ca o companie care vinde distractie, dar vrem sa fim perceputi si ca fiind cat se poate de seriosi”, a spus Ross.
 
Ceea ce este destul de greu de realizat, comenteaza Bloomberg, pentru ca prezentarea produselor lui Ross (38 de ani) si Caggiano (44 de ani) nu este deloc subtila.
 
Cand oamenii ne vad brandul, barierele se ridica si orice scut de aparare este inlaturat”, spune Caggiano, care se ocupa si de campaniile de promovare ale brandului, majoritatea centrate pe sponsorizarea de evenimente sportive internationale sau forumuri de sanatate si educatie sexuala. “Vrem sa gasim un mod de a-i ajuta pe oameni sa se simta bine cu ei insisi si cu sexualitatea lor”, a explicat el.
 
Cu noua linie de produse - The Studio Collection, patronii de la “Screaming O” spera sa patrunda pe toate canalele de retail, inclusiv in supermarketuri. Cu ambalaje facute cu inteligenta, colectia poate ascunde jucarii sexuale in cutii pentru ruj, farduri sau pudra de fata. Colectia foloseste materiale de calitate, iar produsele sunt facute cu stil, ceea ce le face mai scumpe decat alte produse asemanatoare, spune Ross.
 
Si, in ciuda prejudecatilor culturale si a unor state care interzic vanzarea de jucarii sexuale, afacerea celor doi ii atrage pe americani ca un magnet.
 
Totusi, veniturile intregii industrii pentru adulti variaza, in conditiile in care firmele de cercetare nu urmaresc aceasta piata. Joanne Cachapero, directorul de comunicare al companiei Free Speech Coalition, spune ca, pana acum cinci ani, veniturile acestei industrii erau estimate la 14 miliarde de dolari, in intreaga lume. Dar, din cauza crizei, acestea au scazut cu pana la 30%, incepand cu 2008, in special din cauza prabusirii vanzarilor de DVD-uri cu 50%. Alte cerecetari arata ca veniturile industriei se incadreaza intre un miliard si 4 miliarde de dolari, doar in SUA.