De aproape 10 luni ministerul Transporturilor si Infrastructurii Drumurilor incearca sa impuna firmele Evrascon din Azerbaijan si OHL ZS din Cehia sa accelereze lucrarile de reabilitare a drumului national R1 Chisinau-Ungheni-Sculeni cu o lungime de 91 de km si un cost de peste 80 de milioane de euro, sau peste 1,7 miliarde de lei.
Rezultatele sunt insa aproape nule, pentru ca lucrarile avanseaza lent, iar pe locuri deloc.
Pe 2 martie 2016, ministrul Transporturilor si Infrastructurii Drumurilor Iurie Chirinciu i-a convocat din nou pe managerii companiei OHL ZS pentru a discuta problema executarii cu intarziere a lucrarilor de reabilitare a drumurilor national R1 Chisinau-Ungheni-Sculeni.
Ministrul ameninta cu razboi mediatic
Ministrul Transporturilor si Infrastructurii Drmurilor, Iurie Chirinciuc, a informat ca, potrivit contractelor, firma ceha indeplineste lucrari de reabilitare a doua sectoare de drum. Este vorba de tronsonul Straseni-Bahmut si drumul de ocolire Ungheni. Proiectele urmau sa fie finalizate in luna august curent, insa pentru moment acstea sunt indeplinite in proportie de 10 si respectiv 12%.
Citeste mai departe pe: mold-street.com