Primavara aceasta Viorica Cosmetic uimeste prin noutatea si diversitatea de cosmetice pe care le lanseaza si mai ales prin deschiderea unui nou magazin situat pe bd. Stefan cel Mare, 159. La evenimentul de deschidere a fost prezent si Viceministrul Agriculturii si Industriei Alimentare Viorel Gutu, care a subliniat importanta regenerarii fabricii Viorica Cosmetic si aportul ei la dezvoltarea economica a tarii.

Natalia Gordienko, devenita acum fata companiei a pozat dragut pe fundalul produselor indragite Viorica, marturisind cit de surprinsa a fost sa descopere efectul uimitor al cosmeticelor naturale.

Magazinul intruneste toata gama de produse marca Viorica, inclusiv noile linii de cosmetice, Flovio si Violelle, create special pentru doamnele care stiu sa se ingrijeasca corect. Ambele serii includ pina la 80 de produse noi, printre care creme de zi si de noapte, segmentate pe virsta ("25+", "35+", "45+"), masti curative si hidratante, o colectie de sampoane si balsamuri pentru orice tip de par, laptisor pentru corp, creme pentru miini, diverse geluri de dus, uleiuri de masaj, o serie de produse pentru barbati si produse hipoalergice create special pentru ingrijirea pielii la copii, o colectie de parfumuri etc.

Unicitatea marcii Viorica consta in naturaletea produsului finit. Tehnologiile de obtinere a  uleiurilor din plante medicinale precum floarea soarelui, migdale, nuci, seminte de dovleac, armurariu, levantica, salvie, permit sa fie pastrate neatinse efectele lor curative, de regenerare si improspatare a pielii. Formulele unice ale noilor linii Flovio si Violelle dezvaluie secretele ingrijirii profesioniste a pielii.

Formatul noului magazin permite clientilor sa cunoasca indeaproape toate beneficiile cosmeticelor naturale marca Viorica.