Renault a dezvaluit noul Megane RS 275 Trophy: un model de serie limitata care aduce o lista de modificari mecanice importante.
Hot-hatch-ul francez vine in standard cu sasiul Cup si diferentialul limitat si adopta ceva mai multa putere sub capota. Inginerii francezi au reusit sa stoarca inca 10 cai putere din motorul de 2.0 litri. Astfel, sub capota se ascunde un total de 275 de cai, livrati la 5 500 de rotatii, si un cuplu motor de 360 de Newtonmetri, oferit intre 3 000 si 5 000 de rotatii. Renault Megane RS 275 Trophy vine si cu o evacuare din titaniu, oferita standard.
De asemenea, Renault lucreaza si cu Ohlins pentru un set de amortizoare Road & Track, oferite in lista de optionale. Acestea permit ajustarea cu usurinta a setarilor pentru strada sau pentru circuit. Pe lista de optionale si-a facut loc si un set de pneuri de performanta Michelin Pilot Sport Cup 2, dezvoltate special pentru aceasta masina de producatorul francez de anvelope.
La nivel estetic, noul Megane RS 275 Trophy, cu exceptia modificarilor aduse de facelift-ul operat pe actuala generatie Megane la Geneva, adopta noi motive inspirate din Formula 1 si inscriptia Trophy la nivel lateral.
Terminatia evacuarii a fost realizata din fibra de carbon, iar jantele standard au fost inlocuite cu unele de 19 toli, numite Speedline Turini si derivate din cele folosite de Megane in competitiile de motorsport.Modificarile nu lipsesc nici la interior, acolo unde hot-hatch-ul francez cu 275 de cai putere vine personalizat cu praguri numerotate, cu scaune Recaro de tip scoica, tapitate cu piele si alcantara si cusute cu ata rosie, un maner al schimbatorului din aluminiu si alte elemente care poarta logo-ul Renaultsport.
Megane 275 Trophy ar putea fi modelul cu care francezii se laudau ca vor dobori recordul de timp pentru un vehicul cu tractiune fata pe circuitul de la Nurburgring, timpul oficial urmand sa fie anuntat pe 16 iunie anul curent.