Ruta de troleibuz numarul 16 „str. Uzinelor - str. 31 August 1989” a fost redeschisa, incapand cu ziua de astazi. Itinerarul acesteia a fost modificat pentru a rezolva problema asigurarii cu transport a calatorilor din zona strazilor Maria Dragan, Voluntarilor si Uzinelor din sectorul Ciocana al capitalei. De asemenea, ruta numarul 34 a fost suplinita cu inca un troleibuz.

Publicat:22.01.2020, 09:08

Linia de troleibuz nr.16 „str. Uzinelor - 31 August 1989”, care asigura legatura intre sectoarele Ciocana si Centru, va fi dotata cu unitati de propulsie autonoma.

Pe ruta vor circula 4 troleibuze, iar intervalul de circulatie va fi de 20 - 25 de minute, cu timpul de rotatie tur - retur de circa 90 de minute.

Aceasta va avea urmatorul itinerar:

Tur: str. 31 august 1989, str. Alexandr Puskin, str. Grigore Vieru, bd. Renasterii Nationale, str. Kiev, str. Alecu Russo, str. Mesterul Manole, str. Vadul lui Voda, str. Maria Dragan, str. Voluntarilor, str. Uzinelor - statia terminus.

Retur: str. Uzinelor, str. Voluntarilor, str. Maria Dragan, str. Vadul lui Voda, str. Mesterul Manole, str. Alecu Russo, str. Kiev, bd. Renasterii Nationale, str. Grigore Vieru, str. Mitropolit Gavriil Banulescu - Bodoni, str. 31 august 1989.

Cele 4 troleibuze sunt dotate cu baterii de noua generatie si vor avea o autonomie de 30 km. Acestea dispun de sisteme de aer conditionat, 6 camere de supraveghere in interior si prize USB pentru calatori, la fiecare set de scaune, podea joasa si rampa de acces pentru persoanele in scaun rulant.

Unitatile de transport fac parte din cele 5 troleibuze noi, cu propulsie autonoma, asamblate la finele anului trecut, in cadrul Atelierului I.M. „Regia Transport Electric Chisinau”.

De asemenea, astazi ruta de troleibuz, nr. 34 „Chisinau - Truseni", care face legatura dintre capitala si suburbii, a fost suplinita cu un troliebuz.

Pe linia nr. 34 vor circula in total 6 troleibuze noi, dotate cu propulsie autonoma. Unitatile de transport circula intre orele 05:35 - 22:00, cu un interval de 7-8 minute in orele de varf.

Noul troleibuz de pe ruta nr. 34 are o autonomie de 30 km si consum redus de energie. Acesta dispune de sistem de aer conditionat, 6 camere de supraveghere in interior si prize USB pentru calatori, la fiecare set de scaune, podea joasa si rampa de acces pentru persoanele in scaun rulant.