Wizz Air a anuntat, marti, ca, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restrictiilor de calatorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clientilor afectati.
Totodata, cei afectati de anularea zborurilor, vor primi automat 120% din tariful original sub forma de credit de companie in conturile WIZZ ale clientilor sai.
Operatorul mai informeaza ca, in paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriana isi va dezactiva temporar functia de inregistrare a cererilor online, pana cel tarziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura ca poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulari primite in ultima perioada.
“Wizz Air doreste sa-i asigure pe toti clientii sai ca, chiar daca ar putea dura mai mult decat de obicei, toate cererile vor fi gestionate si clientii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate”, da asigurari operatorul online.
In timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agentiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare, Wizz Air roaga agentiile de turism sa contacteze centrul de apel al companiei aeriene. Informatii destre zborurile anulate gasiti AICI.
Totodata, pasagerii care si-au facut rezervarile prin intermediul agentiilor de turism – inclusiv agentiile de turism online – ar trebui sa ia legatura cu compania de la care si-au achizitionat biletele.
“In aceasta perioada extrem de neobisnuita, va rugam sa aveti rabdare si sa folositi cat mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuala, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul catre centrele noastre de apeluri extrem de ocupate”, mai precizeaza Wizz Air.
Compania Tarom a anuntat ca toti pasagerii afectati de suspendarea unor curse pot opta pentru reprogramarea pe date ulterioare a calatoriilor fara penalizare sau rambursarea integrala a biletelor/tronsoanelor neutilizate. Informatii se pot obtine aici.
Totodata, compania de stat anunta ca, avand in vedere contextul epidemiologic actual, incearca sa mentina cat mai multe curse deschise.
“Suntem nevoiti sa limitam interactiunea la bordul aeronavelor noastre, prin aplicarea unor masuri de protectie, si anume: suspendarea temporara a cateringului la bord si oferirea de apa, gratuit, la cerere. Va rugam sa respectati restrictiile de calatorie impuse de catre autoritatile statelor unde calatoriti”, a anuntat Tarom.
Operatorul low-cost romanesc Blue Air ofera, pentru orice rezervare pana pe data de 31 mai, inclusiv, o reprogramare gratuita la o data ulterioara.
“Daca nu te-ai hotarat cand sa calatoresti poti opta pentru un VOUCHER ce reprezinta contravaloarea sumei achitate pe bilet, ce poate fi folosit pentru achizitionarea biletelor sau serviciilor Blue Air”, mai informeaza compania pe pagina de Facebook.
Pentru a modifica data calatorie sau pentru obtine voucherul puteti apela departamentul de Call Center. Detalii despre starea zborurilor in Europa gasiti AICI.
De asemenea, si operatorul irlandez Ryanair a anunat ca pentru zborurile rezervate pana la 31 martie, clientii isi pot reprograma zborurile aentru alte date, fara a fi taxati suplimentar.
In functie de masurile drastice pe care le-a luat fiecare tara din cauza raspandirii infectarilor cu coronavirus, companiile aeriene au fost obligate sa anuleze sau sa reduca numarul curselor in aproape toate destinatiile europene.