S-a ales cu roata de la microbuz distrusa si cu motorul avariat, dupa ce a dat cu vehiculul intr-o groapa sapata de drumari. A patit-o un sofer din capitala, care se plange ca in zona nu erau indicatoare care sa avertizeze ca se fac lucrari de reparatie. Muncitorii de la Exdrupo spun, insa, ca au pus semnalizatoare, insa tot soferii ar fi cei care le dau jos.
Totul s-a intamplat in jurul orei sase dimineata, pe strada Calea Basarabiei din capitala. Soferul dubitei, pline cu produse alimentare, care urmau sa ajunga la Orhei, a ajuns cu vehiculul intr-o groapa.
Vadim BOBICOV, MECANICUL COMPANIEI: „Mergea noaptea, nu este niciun indicator ca drumul e in reparatie. Este intuneric, nu-i bec.”
Conducatorul auto spune ca mergea regulamentar si avea 50 de km/h. In fata gropii, cu o latime de cativa metri, ar fi fost un semnalizator, insa, potrivit martorilor, aseara, un sofer s-a izbit cu masina de el, asa ca indicatorul s-a prabusit.
Vadim BOBICOV, MECANICUL COMPANIEI: „Compania noastra plateste foarte multi bani in fiecare an pentru drumuri. Respectam regulile, de cei care repar drumul nu respecta.”
Incidentul a facut ca masina sa nu mai urneasca din loc.
Vadim BOBICOV, MECANICUL COMPANIEI: „Avelopa trebuie aruncata, asta nu se repara, tot trebuie aruncata. La doua mii costa un disc. S-a defectat o parte a motorului. S-a scurs uleiul, inseamna ca a fost o lovitura puternica.”
Serghei BANACOVSCHI, SEFUL SERVICIULUI DE TRANSPORT A COMPANIEI: „O sa apelam in judecata, trebuie sa fie un semn. Aceste obiecte nu se vad noaptea.”
Muncitorii de la Exdrupo, care se ocupa de lucrari, au o alta versiune. Ei ar pune idicatoare rutiere, soferii ar fi insa cei care le rastoarna.
„Erau indicatoarele din plastic si ingradit. Noaptea am primit apel ca indicatoarele sunt aruncate intr-o parte. A venit si le-a pus la loc. Acum cred ca iar asa s-a intamplat.”
Intr-o hotarare de Guvern cu privire la aprobarea Regulamentului circulatiei rutiere se arata ca:
DECIZIE GUVERN:
„Limitele zonelor de lucru trebuie semnalizate vizibil cu indicatoare rutiere, marcaje rutiere, panouri, bariere, conuri, lumini sau alte mijloace speciale. Daca mijloacele de semnalizare nu sant fluorescent-reflectorizante, ele vor fi insotite, pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate redusa, de lumini continue sau intermitente de culoare rosie sau portocalie.”
Marcaje care ar fi lipsit, intrucat martorii spun ca muncitorii le puneau abia azi dimineata.