Aceasta intrebare ii chinuie, cu siguranta, pe multi dintre cititorii nostri.

Publicat:16.08.2019, 09:39

Foarte des potentialii clienti suna si intreaba: cat costa evenimentul pentru 50 de persoane. Toata lumea vrea imediat sa auda un raspuns clar. Dar acest lucru nu este atat de simplu. Echipa de la Mico Catering ne-a spus toate detaliile unui eveniment reusit si bine pus la punct, pentru ca la asta se pricepe de minune.

Pretul depinde de mai multi factori:

*Mai intai, trebuie sa decidem in ce format este planificat evenimentul: banchet, fourchette, cina de gala, pauza de cafea, un simplu welcome.

*In al doilea rand, in functie de durata evenimentului, noi calculam produsele in grame/persoana. Va sfatuim profesionist cat de multa hrana va fi necesara.

De exemplu:

-un banchet de 6 ore necesita 1200-1400 grame, fara desert;

-un fourchette de 6 ore - 900-1000 grame;

-pentru o pauza de cafea, calculul este de 100-150 de grame pe ora.

De asemenea, specificam cati barbati si femei vor fi la eveniment (ati ghicit - barbatii mananca MAI MULT).

De asemenea, pretul variaza in functie de bauturi, daca va exista alcool. Depinde mult de dorintele si bugetul clientului, cu totii avem solicitari diferite. Aveti nevoie de mobilier (scaune si mese) sau este totul pe loc. Un alt element important este deservirea: uneori clientii (doamnele/domnisoarele) doresc sa aranjeze si sa decoreze masa singure, trebuie doar ca noi sa aducem mancarea delicioasa Mico si atat. Uneori este nevoie de deservire, atunci pretul este calculat in functie de timpul in care lucreaza chelnerii. Pretul depinde si de disponibilitatea transportului. Locatia poate fi situata la 200 km de Chisinau. Daca e in Chisinau, atunci evenimentul te va costa mai putin.

Deci, sa rezumam. Pretul depinde de:

- formatul evenimentului;

- durata;

- dorinte in meniu;

- capriciile suplimentare;

- accesibilitatea transportului;

- durata deservirii.

*Acest articol este un produs comercial.