Firma Kensington Communication, care a fost plătită de PNL pentru o campanie pe TikTok, a reacționat după ce site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că această campanie l-ar fi promovat, de fapt, pe Călin Georgescu, scrie digi24.ro.

Publicat:21.12.2024, 12:20

Firma care a primit bani de la PNL spune ea a făcut, de fapt, „campanii de conștientizare”. „Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice”, spune compania despre indicațiile transmise influencerilor pe platforma unde pot fi plătiți creatorii de continut de pe TikTok pentru a promova anumite mesaje. 

„Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, a transmis compania, într-un comunicat. 

Firma a ținut să precizeze și că „nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.” Totodată, compania transmite și că nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare, amintind că hashtagul propus a fost #echilibrusiseriozitate, nefiind folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. 

Site-ul de investigații Snoop a dezvăluit că ANAF a descoperit că banii cheltuiți pentru una dintre campaniile pe Tik Tok despre care CSAT a spus că l-a promovat pe Călin Georgescu au venit de la PNL. 

Este vorba despre campania „Echilibru și Verticalitate”, care apare și în documentele desecrtizate din CSAT, unde scrie că a fost creată pentru Călin Georgescu, fiind identică cu campania „frate pentru frate” derulată de Rusia în Ucraina.

Pe Telegram-ul  Pro TV Chisinau  găsiți imaginile, dar și știrile momentului din Moldova și din întreaga lume! Fii reporter Pro TV. Dacă ai surprins imagini care pot deveni o știre, ni le poți trimite pe Viber, Whatsapp sau Telegram la numarul 079400508.