Orice afacere, fie ca este la inceput sau in plina dezvoltare, are nevoie de solutii inteligente, care sa faciliteze comunicarea cu clientii. Iar atunci cand aceste solutii mai sunt si foarte accesibile ca pret, poti considera ca ai luat decizia cea mai corecta. Este vorba despre IP Telefonie.

Ce este IP Telefonie?

IP Telefonie – un serviciu de voce prin intermediul caruia pot fi efectuate apeluri folosind Internetul. Este extrem de simplu si, cel mai important, ieftin.

La ora actuala, acest serviciu este destul de cunoscut, dar, totusi, nu toti inteleg pe deplin functionalitatea si utilitatea sa. In continuare vom oferi cateva informatii de baza, care vor contribui la familiarizarea cu acest serviciu si chiar la o imprietenire de durata.

Ce inseamna si cum functioneaza IP Telefonie?

IP Telefonie este un serviciu de voce prin intermediul caruia pot fi efectuate apeluri folosind Internetul. Acest serviciu se caracterizeaza prin conversia vocii in pachete de date care sunt transmise prin retelele IP de la sursa la destinatie, unde sunt puse in ordinea initiala si convertite inapoi in semnale acustice.

De ce sa alegi IP Telefonie?

Ce inseamna si cum functioneaza am inteles, dar de ce am nevoie eu de el?”, o sa intrebi tu. Iata si argumentele pe care sa le analizezi in raport cu compania ta:

1. Principalul motiv pentru care ar trebui sa folosesti acest serviciu este costul foarte redus. Daca ai deja un abonament de internet, trebuie doar sa conectezi acest serviciu la el si atat. IP Telefonie nu influenteaza deloc viteza si calitatea Internetului, ba mai mult, prin intermediul ei poti folosi in acelasi timp si alte servicii, precum e-banking, e-mail si navigare web. Poti suna unde vrei si vorbi cat vrei fara sa iti faci griji de costuri.

2. In cadrul unei companii mari este efectuat un numar enorm de apeluri atat de iesire, cat si de intrare. Cu un serviciu simplu de telefonie ai putea pierde multe apeluri atunci cand linia este ocupata. IP Telefonie, cu ajutorul unei statii de telefonie, coordoneaza toate apelurile si le directioneaza catre managerii care pot raspunde.

3. Atunci cand compania este mare si numarul angajatilor este considerabil, pentru ca acestia sa nu alerge dintr-un cabinet in altul atunci cand vor sa comunice, se instaleaza un pbx server. Prin intermediul lui pot fi efectuate apeluri interne doar formand cateva cifre.

4. Cat de importanta este inregistrarea apelurilor pentru o companie care face vanzari? Doar asa poti verifica ce si cum vorbesc angajatii cu clientii. Doar asa pot fi stabilite greselile in comunicare. Doar asa vanzatorul se poate asculta pe sine si corecta discutia cu urmatorul client.

5. Cat de simplu si comod este atunci cand toate raspunsurile se gasesc la un singur numar de telefon. Cu IP Telefonie este posibil sa folosesti un singur numar de telefon pentru toate apelurile, chiar daca mai multi operatori telefoneaza clientii concomitent sau primesc apeluri.

6. Fiecare client este valoros si e foarte important sa fii anuntat despre orice apel pierdut. Sistemul de notificari al telefoniei IP transmite mesaje prin diverse metode, astfel incat sa poti reveni cu un apel cat mai repede posibil.

7. Serviciul IP Telefonie amoCRM permite conectarea telefoniei cu sistemele CRM, iar aceasta ofera posibilitatea de a vedea pe ecranul calculatorului numele persoanei sau compania care telefoneaza. De asemenea, este posibil sa fie ascultate sau efectuate apeluri direct din CRM.

8. Pentru partenerii de afaceri este o solutie perfecta, care le ofera oportunitatea de a-si conecta oficiile companiei intr-o retea unica corporativa.

Pentru Moldova, IP Telefonie este un serviciu care intr-adevar usureaza viata si existenta multor companii si este o alternativa destul de ieftina, in comparatie cu serviciile de telefonie fixa.

Daca vrei si tu sa beneficiezi de acest serviciu atat in scopul cresterii vanzarilor, cat si pentru o mai rapida si mai eficienta comunicare intre angajati, acceseaza website IP Telefonie sau apeleaza la numarul 022011012

*Acest articol este un produs comercial.