De cand s-a racit afara, lucrul mecanicilor auto s-a infierbantat. Acestia lucreaza si ziua si noaptea, dar cozile la statiile de vulcanizare asa si nu s-au redus. Specialistii ii indeamna pe soferi sa fie atenti ce fel de anvelope de iarna sa aleaga si cum sa le foloseasca.

Publicat:15.11.2018, 18:11

Cozi uriase de masini s-au format astazi in zonele unde sunt amplasate statiile de vulcanizare. Soferii spun ca sunt nevoiti sa stea ore in sir ca sa le ajunga randul.

“ De la 10 dimineata stau, doua zile in urma am fost si tot asa, pana la piata de mobila randul de acolo se incepe.”

“ Stau cinci ore aici de la 10, o zi pierd azi.”

Unii spun ca pierd chiar si o zi intreaga stand la coada, deoarece aleg saloanele specializate, unde pot primi consultatii si servicii calitative. 

“ In primul rand de firma sa fie, dupa firma alegi calitatea, banii tot conteaza dar viata e mai scumpa, eu asa cred.”

“ Si la bani si la firma si la calitate”

Specialistii din saloanele auto vin cu un sir de recomandari pentru soferi. Indiferent de pretul pe care sunt gata sa-l achite, exista anumite norme care trebuie respectate.

Suren HACETUREAN, DIRECTOR: “ In primul rand trebuie de avut grija de marimea anvelopelor. Nici intr-un caz nu trebuie sa fie mai mari, trebuie sa fie marimea corespunzatoare masinii. De altfel aceasta poate sa nu o sa franeze corect, ori o sa derapeze. Soferul trebuie sa aiba grija ca presiunea in roti sa fie dupa normele stabilite de uzina.”

Politia indeamna soferii sa-si echipeze masinile cu pneuri de iarna, sa reduca viteza atunci cand asfaltul e ud sau pe drum e ghetus dar si sa circule cu luminile aprinse si ziua.