Stiati ca aproximativ 50% de apeluri nu sunt preluate sau nu sunt prelucrate corect?

Chiar daca pare din domeniul fantasticului, e chiar asa. E pentru ca numarul poate fi format gresit, e pentru ca a fost ton ocupat, e pentru ca operatorul nu a putut raspunde, apoi a uitat sa revina, pentru ca clientul a fost mutat de la un operator la altul, pentru ca... varii motive.

Noutatea buna e ca acum exista o solutie pentru asta. Se numeste Virtual PBX si este simpla, se potriveste pentru orice domeniu de activitate si este deja utilizata cu succes de peste 200 de clienti din Moldova. Am mers la ei si am cerut impresii.


Inainte de Virtual PBX lucrurile erau foarte complicate pentru ca nu stiam ce se intampla. Nu stiam cati pacienti suna, nu stiam cate apeluri nepreluate avem si... aveam mereu plangeri. Era greu, complicat. Toata lumea sedea pe fir si nu stia cand ii vine randul sa ii fie preluat apelul.” povesteste Mariana Rusu, Director general al clinicii Pediatrica.

Ce s-a schimbat? „Totul”, zic afacerile care au PBX. Cel mai frumos e ca si clientul simte ca am devenit mai buni.

Avem mai multe apeluri calitative. Relatia dintre client si compania noastra s-a imbunatatit... Plangerile au scazut.” a specificat Cristina Mocanu, reprezentat Efes.

Operatorii cand stiu ca sunt monitorizati sunt mult mai atenti la ceea ce se discuta, incearca sa fie mult mai expresivi in a transmite mesajul celor de pe fir, pacientii sunt atentionati ca convorbirile sunt inregistrate.” a mentionat Mariana Rusu, Pediatrica.

Acum e foarte important sa iti stii clientii. Plus, statistica economisteste multi bani, fie pe reclama, fie pe oameni care se ocupa de asta etc.” Vadim Tiganas.

Avem un singur numar telefon, care reprezinta primul pas pentru clientii nostri. Dupa aceasta, redirectionam clientul (inclusiv in alta localitate, la necesitate) sau ii deservim in cadrul aceluiasi apel atunci cand e cazul... El nu simte acest lucru. El e deservit la cel mai inalt nivel.” Iuliana Novosiolova, reprezentant Clinica Sante

Si daca totusi de maine nu va mai fi...

Viata fara Virtual PBX ar fi fost ca o intoarcere la sapa de lemn, mai arhaic vorbind... Deja, dupa ce am gustat din ceea ce este Virtual PBx nu mai vrem sa ne intoarcem la sisteme vechi.” Ion Lupu, reprezentant Toreco.

Intrebati pentru ce afaceri este potrivita aceasta solutie, clientii au raspuns unanim ca nu exista limite in acest sens. „Orice companie discuta la telefon. Daca asta o face, atunci eu au nevoie de solutia data.” Tudor Novac, Kontrast.

Daca sunteti interesat sa aflati mai multe detalii despre solutia Virtual PBX sau sa o testati, puteti suna la Suport Clienti Corporativi, tel. 022 206 060 sau lasa aici o cerere si in cel mai scurt timp Veti fi contactat de un reprezentant Moldcell.

Compania Moldcell a lansat in ultimii 2 ani mai multe solutii inovative pentru clientii sai, printre care Monitorizare transport (inclusiv din aplicatie), M-Security, Kaspersky Safe Kids, Lifebox, BiP etc.

P.S: Multumim Cristinei Mocanu de la Efes Vitanta Moldova Brewery, Iulianei Novosiolova de la Clinica Sante, Marianei Rusu de la Clinica Pediatrica, Ion Lupu de la Toreco, Pavel Tiganas de la Kirsan, Tudor Novac de la Kontrast, Emil Padure de la Stronghold, Veaceslav Mazurov de la AutoFrame FM, Mihaelei Sirbu de la Asconi Winery!


*Acest articol este un produs comercial