Una din cele mai mari retele de retail din Europa, Kaufland are planuri mari pentru Moldova. In cadrul celui mai important eveniment economic al toamnei, Moldova Business Week, reprezentantii Kaufland au prezentat strategia companiei care urmareste sa aplice cele mai inovatoare tehnologii in domeniul retail, astfel incat clientii sa se bucure de produse proaspete de calitate, la cel mai bun raport calitate-pret, prin promovarea sustenabilitatii si a produselor locale. Mai mult, prin expansiunea lantului de magazine in Republica Moldova, Kaufland va oferi mii de noi locuri de munca, precum si alte beneficii directe si indirecte ce vor contribui la dezvoltarea economica si sociala a tarii.

Claus ter HAAR, DIRECTOR ECONOMIC ADMNISTRATIV, KAUFLAND: “Fiecare magazin deschis de noi aduce cu sine peste 100 de locuri noi de munca.  Salariul minim oferit de Kaufland unui lucrator comercial este competitiv, fiind în marime de 7500 de lei brut.”

La solicitarea Kaufland, compania Deloitte Romania a derulat analiza impactului expansiunii in Republica Moldova a retelei Kaufland. Astfel, au fost cuantificate o serie de beneficii directe si indirecte precum, contributii esentiale in bugetul de stat prin impozite si taxe, cresterea nivelului de viata in tara, dezvotarea sectorului agro-alimentar, de constructii si altele.

Claus ter HAAR, DIRECTOR ECONOMIC ADMNISTRATIV, KAUFLAND: “Kaufland este deasemenea cunoscut ca un partener de incredere pentru  producatorii locali. Cand vom intra pe piata Republicii Moldova, vom oferi peste 3000 de produse de la producatori locali.”  

Kaufland acorda o atentie sporita si dezvoltarii agriculturii regionale prin parteneriate cu producatorii locali.

Vitalie ZAHARIA, DIRECTOR GENERAL MIEPO: “Intreg mediul de afaceri, dar si componenta autoritatilor publice din Moldova precauta Kaufland si ca un potential investitor in economia tarii noastre, dar si o platforma extrem de buna  pentru realizarea produselor moldovenesti in aceste magazine.”   

Grija fata de om si de mediu sunt prioritare la Kaufland. In acest sens, Kaufland a sustinut in Republica Moldova o serie de initiatie culturale, sociale si de protectie a mediului, printre care Lumineaza Circul, Bucurie in Miscare si multe altele. Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine in sapte tari si o retea de 115 magazine in Romania.

*Acest articol este un produs comercial