Sa ratezi un zbor de conexiune este, probabil, cel mai frustrant si suparator lucru care ti se poate intampla atunci cand calatoresti cu avionul. Esti blocat intre destinatia de imbarcare si punctul final de sosire, ai mult mai multe cheltuieli si cu siguranta nu stii ce sa faci ca sa iesi din aceasta incurcatura. In primul rand, incearca sa pastrezi calmul si sa identifici motivele pentru care nu ai reusit la imbarcarea zborului tau de conexiune. Informeaza-te despre drepturile pasagerilor aerieni si vezi ce trebuie sa faci.

Ce faci atunci când compania aeriana este responsabila pentru ca ai ratat zborul de conexiune?

Ca pasager, tu ai anumite drepturi la compensatie pentru zborul de conexiune ratat, care sunt sustinute conform Regulamentului European CE 261/2004.

Daca ai facut recent parte din aceasta categorie de persoane, atunci trebuie sa stii ca compania aeriana este obligata sa-ti ofere urmatoarele compensatii:

-Mâncare si apa potabila gratuita;

-Transport + cazare gratuita la hotel;

-Rezervarea pentru urmatorul zbor disponibil spre aceeasi destinatie (pasagerul poate alege între rambursarea sau redirectionare alternativa).

Despagubiri zbor de conexiune ratat

Sa presupunem ca compania aeriana a fost receptiva si ti-a rambursat banii pentru biletul unui zbor anulat sau întârziat. Dar cum ramâne cu zborul de conexiune? Cine se face vinovat si în ce conditii poti solicita compensatii?

Aici rezultatul deja depinde de doua criterii:

1. Ai ratat zborul de conexiune cu aceeasi companie.

2. Ai ratat zborul cu o alta companie.

Ai ratat zborul de conexiune cu aceeasi companie

Daca ti-ai pierdut zborul de conexiune, iar aceasta problema sta pe umerii companiei aeriene cu care ti-ai efectuat primul zbor, iar cel de-al doilea este ratat din cauza unei decolari întârziate, atunci aceasta din urma are obligatia de a-ti achita anumite despagubiri:

-Zbor alternativ cu aceeasi companie;

-Zbor alternativ cu alta companie;

-Cazare + transport, în cazul în care urmatorul zbor spre destinatie se retine peste noapte;

-Mâncare gratuita;

-Bautura gratuita;Rambursarea banilor;

-Achitarea despagubirilor.

În cazul în care compania aeriana încearca prin diferite metode sa se eschiveze de la despagubiri în caz de întârziere a unui zbor, nu-ti pierde speranta si timpul încercând sa-ti faci dreptate singur sau sa apelezi la diversi avocati, te vei alege cu multi nervi si cheltuieli de bani. Adreseaza-te companiei Air Advisor, tot ce trebuie sa faci este doar sa trimiti o solicitare cu datele zborului si în scurt timp vei afla daca poti primi despagubire. Problema va fi rezolvata fara efort din partea ta, fara ca tu sa achiti macar un leu pâna la primirea despagubirii.

Ai ratat zborul de conexiune cu alta companie

Daca se întâmpla sa ai un zbor de conexiune cu o companie aeriana diferita de cea a primului zbor, atunci esti pe cont propriu.  De ce? Pentru ca, în mare parte, companiile aeriene nu duc raspundere pentru neefectuarea zborului ce nu apartin propriilor companii. Doar în cazurile de exceptie, daca acestea au încheiat parteneriate. Dar daca ai achitat zborurile, atunci s-ar putea sa te afli în dificultate. Unica solutie rezonabila ca sa te asiguri ca nu vei nimeri într-o astfel de situatie frustranta, care necesita multe cheltuieli de bani, timp si nervi, este sa lasi un interval de cel putin 3 ore între zborurile de conexiune.

Compania Air Advisor este mereu de partea ta, gata sa lupte pentru drepturile tale. Nu ezita, intra chiar acum pe site, completeaza formularul si afla care este valoarea compensatiei tale.

*Acest articol este un produs comercial.