Operatorul low-cost Wizz anunta o noua politica de bagaje, care intra in vigoare de la 1 noiembrie 2018.
De la 1 noiembrie, fiecare pasager îşi poate aduce la bord un bagaj de mâna gratuit (40x30x20 cm), în timp ce pasagerii care au achiziţionat WIZZ Priority pot lua în cabina şi o geanta tip troller (55x40x23 cm).
Pe baza feedback-ului primit de la pasageri, dar şi a schimbarii obiceiurilor de calatorie, Wizz Air a introdus un nou tip de bagaj de cala de 10 kilograme, cu preţuri ce încep de la doar 7 euro, pentru a facilita confortul calatorilor.
"Vrem sa le oferim clienţilor noştri cele mai mici preţuri posibile, precum şi o viziune transparenta asupra preţului biletelor. Prin separarea produselor şi a serviciilor, Wizz Air democratizeaza modul în care se calatoreşte şi permite crearea unei oferte bazate pe nevoile fiecaruia”, a declarat Johan Eidhagen, Chief Marketing Officer Wizz Air.
Serviciul WIZZ Priority include un bagaj de mâna gratuit (40x30x20 cm) şi un troller (55x40x23 cm) care poate fi transportat la bord, check-in prioritar şi îmbarcare prioritara la doar 5 euro.
Rezervarile fara WIZZ Priority efectuate înainte de 10 octombrie pentru perioada de calatorie dupa 1 noiembrie 2018 vor avea inclus automat un bagaj de cala gratuit de 10 kg, în timp ce rezervarile cu bagaje la cala vor avea automat WIZZ Priority.
Având mai multa siguranţa ca bagajele au loc la bordul aeronavelor, precum şi o selecţie mai larga de opţiuni privind greutatea şi marimea bagajelor, pasagerii pot alege varianta care li se potriveşte.
Johan Eidhagen a adaugat: “Suntem convinşi ca oferta noastra compusa din peste 50 de combinaţii de bagaje va raspunde nevoilor clienţilor noştri într-o maniera personalizata, iar pasagerii vor continua sa plateasca doar pentru serviciile pe care doresc sa le utilizeze. Începând cu 1 noiembrie, vom face calatoriile mai confortabile, oferind în acelaşi timp cele mai mici preţuri posibile în întreaga reţea extinsa de 143 de destinaţii din 44 de ţari”, a mai spus Eidhagen.